Associacions culturals i periodístiques valencianes s'han unit per a realitzar una campanya l'objectiu de la qual és millorar la "dieta mediàtica" dels consumidors amb les publicacions en llengua valenciana. Baix el lema "Millora la teua dieta mediàtica, consumeix publicacions valencianes", l'Associació Ciutadania i Comunicació (Acicom), l'Associació de Publicacions Periòdiques Valencianes, l'Associació d'Editors del País Valencià i la Unió de Periodistes Valencians, entre unes altres, pretenen fomentar la comunicació en valencià en premsa, ràdio, televisió i internet. La primera acció consisteix en l'emissió de publicitat en ràdio amb la participació de coneguts personatges com l'escriptora Carmen Amoraga, l'humorista Xavi Castillo o l'actriu Rosana Pastor. A més, abans de finalitzar la setmana s'engegarà la pàgina web quioscvalencia.info, un aparador que mostrarà les capçaleres de la premsa en paper i digital escrita en valencià, des de la qual es podrà accedir mitjançant enllaços a tots eixos mitjans de comunicació. La campanya es completa amb accions en les xarxes socials d'Internet per a fomentar les subscripcions a les publicacions. [Més informació]
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada